Friday, April 1, 2016

Ted Baker S\S 2016 Collection + ( My Picks ) " كوليكشن الربيع والصيف من تيد بيكر + إختياراتي

السلام عليكم "

كيفكم جميلاتي ^_^ 

اليوم البوست زي مو مبين في العنوان رح اوريكم الكوليكشن الجديد من تيد بيكر الخاص بربيع وصيف 2016 
وفي الاخير حتشوفوا إختياراتي من الكوليكشن ^_^ 

hi beauties 

hope you having a great day


today I'm gonna show u the new S\S 2016 collection By Ted Baker for 
and in the end I will show u my picks ^_^ 



يالله نبدأ let's start





























نجي دحين لإختياري ^_^ now let's see my picks 


    TABATHA CROSSHATCH LEATHER TOTE BAG - PEACH
    1. +
        1. LOLAA FLUFFY BAG CHARM - BLACK






عن تيد بيكر : 
قام المبدع راي كيلفين Ray Kelvin بإنشاء دارTed Baker  عام 1987 كماركة تنتج ألبسة رجالية فقط، إذ من عمر الحادية عشرة كان المصمم يساعد عمّه في متجره لبيع البدلات الكلاسيكية الرجالية.

عام 1995 أطلق مجموعة خاصة للنساء تشمل الأحذية والحقائب، ليجتاح عالم الموضة ويحتل مكانة رائدة لإسم  Ted Baker ، فحالياً هناك متاجر في كل أنحاء العالم لهذه الماركة، ففي الـ2007 إفتتح متاجر في آسيا والشرق الأوسط تحديداً في إمارة دبي.
ما يميز تيد بايكر هو عنصر المرح المترجم في الألوان، الأقمشة والقصات العصرية كما في نوعية المنتوجات من الملابس، الأكسسوارات، الساعات والعطور.

فالمرح يكمن أيضاً في إدارة الماركة، إذ  Ted Baker  هي دار الأزياء الوحيدة التي لا تستخدم الحملات الإعلامية لتسويق الإنتاج كما أنها الأولى عالمياً بتأمين خدمة ما بعد البيع من مصبغة خاصة للزبائن.

ماركة تيد بايكر تتعدى المألوف لتكون الأكثر تميّزاً بين الماركات الأخرى، لأنها في وقتٍ قصير حققت الكثير لتصل إلى المراتب الأولى في المبيعات.


about Ted Bake : 

Having launched as a shirt specialist of some repute in Glasgow, UK, Ted Baker quickly became the place to buy some of the very best contemporary men's shirting around.
From the beginning Ted has had a very clear, unswerving, focus on quality, attention to detail and a quirky sense of humor, so much so in fact that the first stores used to provide a laundry service for every shirt purchased – something that gained the quickly growing brand the title of ‘No Ordinary Designer Label’. Everything produced under the Ted Baker name has his personality woven into its very heart.
As you would expect from Ted, the approach to marketing the brand remains the same as it was from day one…primarily by word of mouth and out of the ordinary marketing. What other brand would give away Paxo turkey stuffing at Christmas, a can of chocolate bunny hotpot for Easter, or even special world-cup 2006 football cards, Ted remains one of the only brands to be built into an international designer label without an advertising campaign.
As Ted chooses not to advertise, he must do everything he can to support the collections in a more consistent, different and fun manner. We hope you’ll agree our new ‘no ordinary designer website’ does this down to a tee.

1 comment:

  1. حقائب جميلة جدا وحبيت الألوان وذوقك في الاختيار رااائع :)
    حبيت مدونتك :)
    www.hapineapple.blogspot.com

    ReplyDelete